czwartek, 2 marca 2017

STRONA INTERNETOWA

 



fot. OMG

Jakaż jest moja radość !
Po wielu latach pracy i nauki w rękodzielnictwie doczekałam się własnej strony internetowej! Teraz wiem że marzenia naprawdę się spełniają jeśli jest się wytrwałym i uparcie dąży do celu :)
Strona powstała dla Was, dzięki Waszym zamówieniom, komentarzom, polubieniom i tego że po prostu ze mną jesteście !
Można na niej zobaczyć zdjęcia moich zrealizowanych produktów oraz dostępnych aktualnie w sklepie online. Tak tak ! Sklep też jest :)
Przeczytać trochę o mnie, skontaktować się ze mną, nawet mnie zobaczyć :)
Na stronie jest też odnośnik do facebooka, instagrama oraz do tego bloga, gdzie będą się pojawiać wszystkie personalizowane realizacje zamówień oraz najważniejsze wydarzenia.

Wszystko będzie na bieżąco aktualizowane, tak żebyście się ze mną nie nudzili :)
Już teraz zapraszam Was do polubienia mojego facebooka i instagrama gdzie będę umieszczać oprócz zdjęć, również informacje o nowych, dostępnych produktach w sklepie.

Strasznie się cieszę ! I zapraszam z powrotem na moją stronę konvaliia.pl  :) 

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.