czwartek, 2 marca 2017

TARGI ŚLUBNE








Kochani ! <3
Ostatnie dni były dla mnie próbą ile mój organizm jest w stanie wytrzymać bez snu :P
Zmęczona, z obolałymi nogami, zachrypniętym gardłem ale bardzo szczęśliwa jestem już po VII Targach Ślubnych, które odbyły się w Koninie.
Co dla innych firm jest corocznym rytuałem, dla mnie było pierwszą próbą sprawdzenia zarówno swoich produktów jak i mnie samej :)
Bardzo dziękuję wszystkim za tak liczne odwiedzenie mojego stoiska. Ilość osób z którymi mogłam porozmawiać, a nawet pośmiać się do łez, przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Jesteście cudowni !
Dziękuję za tak liczne i miłe słowa uznania, zachwytu i zamówień z nawet 3 letnim wyprzedzeniem ! Większość z Was nie wie, że to nie tylko moja praca ale ogromna pasja, w którą wkładam całe swoje serce i staram się z całych sił żeby wszystko co robię Was zachwyciło.
Dlatego każde miłe słowo jest dla mnie tak ważne i uświadamia mnie że to co robię ma sens <3
Mam nadzieję że będę mogła spełnić Wasze marzenia ślubne i choć trochę przyczynić się do ich realizacji ;)
Pamiętajcie !
Bądźcie ze mną na bieżąco, bo już niebawem otwieram sklep internetowy (zgodnie z Waszymi prośbami :))
Będą produkty dostępne od ręki i takie na zamówienie, w całości spersonalizowane pod Was kochani :)
W ofercie pojawi się mnóstwo nowych wzorów zaproszeń, kartek, podziękowań dla gości, rodziców, albumów, ksiąg gości itd.
Całe papierowe komplety ślubne, okolicznościowe i również takie nietypowe, od A do Z, specjalnie dla Was !
A także inne produkty które od początku do końca wykonuje sama, takie jak obrazy shadow box, metryczki, butelki ozdobne, napisy drewniane, layouty i wiele innych, wszystko ozdabiane metodą mix media i scrapbookingu :)
Głowę mam pełną pomysłów, tak więc czeka Was niekończąca się opowieść :D

To tyle, w skrócie :)

Poniżej parę zdjęć z VII Konińskich Targów Ślubnych, jak prezentowało się moje stoisko. Ogromna zasługa że tam byłam i tak wszystko wyglądało, dla mojego męża :* <3 i przyjaciół :)



Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.